dilluns, 8 de setembre del 2014

El meu bolso/cabàs d'estiu

Tot i que ja s'està acabant l'estiu, us vull ensenyar el bolso que m'he fet per aquesta època de més calor.


A inicis d'estiu em vaig comprar un cabàs/bolso. I vaig pensar que comprant una roba ben maca i estiuenca el podria adornar una mica, també li posaria una cremallera per més seguretat.

Després de buscar dissenys per internet, vaig optar per fer-lo senzillet perquè ja s'està acabant la temporada d'estiu i no em donava temps a estrenar-lo, només fa uns dies que el vaig acabar (i començar). Simplement és una tela amb una cinta de boletes cosida a la part inferior que envolta el cabàs, finalment hi vaig cosir la cremallera.


Ara el porto com a bolso i realment el trobo molt gros, potser l'any que vé, el faré servir per anar a la piscina ja que se'm va trencar el que tenia. També aprofitaré per afegir-hi algun complement.

Espero que us agradi.

Moltes gràcies.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger